کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی

ساخت وبلاگ

پس از اینکه بیماران به مطب دندانپزشکی زیبایی مراجعه می کنند، ابتدا دندان های آنها بررسی می شوند. در صورتی که یکی از دندانها پوسیده باشد و بیمار از وجود این عارضه بی اطلاع باشد، پس از اینکه دندانها بوسیله کامپوزیت لامینیت روکش شدند، مشکلات جدی برای بیمار اتفاق می افتد. به همین دلیل هنگامی که دندانپزشک تصمیم به روکش کردن دندانها می گیرد، مراحل زیر را به ترتیب طی می کند:


مراحل کار با  کامپوزیت لامینیت


مرحله اول: معاینه و بررسی دندان های بیمار

در این مرحله دندانپزشک زیبایی برای بیمار عکس رادیولوژی را تجویز می کند. با گرفتن عکس رادیولوژی، دندانهایی که از درون پوسیده شده اما هنوز به سطح نرسیده، مشخص می شوند. در صورتی که بیمار به این عارضه دچار باشد، دندانپزشک برای ترمیم این دندانها اقدام می کند.

مرحله دوم: ترمیم دندان های پوسیده

دندانهای پوسیده و خراب باید ترمیم شوند. با روکش کردن دندانها می توان آنها را زیبا نشان داد، اما باید متوجه بود که زیبایی و سلامتی دو بحث کاملا مجزا هستند و سلامتی مبنای زیبایی است. تا زمانی که یک دندان سالم نباشد، نمی تواند زیبایی خود را حفظ کند. بنابراین تلاش برای ترمیم دندانها خراب و برطرف کردن پوسیدگی یکی از مهمترین مراحل نصب روکش های لامینیت کامپوزیت می باشد.

مرحله سوم: بلیچینگ دندان ها

در این مرحله استفاده از ماده سفید کننده برای دندانهایی که دچار تغییر رنگ شده اند صورت می گیرد. در واقع دندانپزشک با این کار دندانهایی که به لامینیت کامپوزیت نیاز واقعی دارند را مشخص می کند. برخی از بیماران دلیل اصلی خود را از نصب لامینیت، بد رنگ بودن دندانها عنوان می کنند. این در حالی است که برخی از دندان ها با استفاده از روش بلیچینگ به راحتی سفید و درخشان شده و به لامینیت کامپوزیت نیاز پیدا نخواهند کرد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح لبخند و اصلاح طرح لبخند  و مشاهده مقالات دندانپزشکی به وبسایت دکتر مهدی ابوالقاسمی مراجعه کنید

www.drmabolghasemi.com

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی...
ما را در سایت کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی دنبال می کنید

برچسب : طرح لبخند,اصلاح طرح لبخند, مقالات دندانپزشکی, نویسنده : admin drmabolghasemi بازدید : 186 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 3:15

کامپوزیت لامینیت زمانی استفاده می شود که فاصله میان دندانهای بیمار زیاد باشد و یا در موارد دیگری، دندان ها بد شکل و بد رنگ باشند. در صورت فاصله داشتن دندانها و نامنظم بودن طول تاج آنها، می توان از روش ارتودنسی استفاده کرد. اما از آنجا که این روش به مدت زمان بیشتری و همچنین هزینه های بالاتری نیاز دارد، بهترین روش، استفاده از روکش های کامپوزیت لامینت است. در این روش دندانپزشک با استفاده از روکش های همرنگ دندان، اقدام به زیباسازی دندانها می کند.


دندانپزشک زیبایی با کامپوزیت لامینیت


دندان پزشک زیبایی لامینیت های کامپوزیتی به صورت یک لایه نازک با مواد همرنگ دندان هستند که به منظور ترمیم رنگ، اندازه و شکل دندانها استفاده می شوند و تناسب شکلی را در میان دندانها ایجاد می کنند. لامینیت ها از دو جنس سرامیکی و کامپوزیتی می باشند که البته در نوع سرامیکی، دندانها تراش داده می شود تا بر روی دندان فیکس شود. از مزایای لامینت های کامپوزیت، می توان به تراش حداقل دندان ها اشاره کرد. از آنجا که لامینیت کامپوزیتی از یک لایه نازک تشکیل شده است، در نتیجه به راحتی بر روی دندانها ثابت شده و اکثرا نیازی به تراش دندان نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین دندان پزشک ترمیمی و دندان پزشک زیبایی ترمیمی به وبسایت دکتر مهدی ابوالقاسمی مراجعه کنید

www.drmabolghasemi.com

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی...
ما را در سایت کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکترابوالقاسمی دنبال می کنید

برچسب : دندان پزشک زیبایی ترمیمی, دندان پزشک ترمیمی,دکتر مهدی ابوالقاسمی, نویسنده : admin drmabolghasemi بازدید : 202 تاريخ : چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت: 3:13